Bizi Arayın: 0212 909 03 80
Sağ üst köşede bulunan ''Online Teklif Formu''na, hizmetlerimizle ilgili yaşamış olduğunuz memnuniyeti/memnuniyetsizliği firmamıza iletebilirsiniz.
Gönderdiğiniz şikayetler kalite yönetim politikamız çerçevesinde ivedilikle incelenecektir ve tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.
Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanamaz.
Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir.
Şikayetlerinizi;
Laboratuvarımız içerisinde istek ve şikayet kutusu bulunmaktadır.
İstek, şikayet ve önerilerinizde iletişim bilgilerinizi paylaşmanız durumunda çözüm sürecince gerekli bilgilendirmeler tarafınıza yapılacaktır.